sobota, 21 września 2013

12 września

Agata nadal zakochana. Część dziewczyn nadal za nim szaleje. Oskarowi tani trochę to ie przeszkadza, a nawet zdaje się być zadowolony z takiego obrotu sprawy. Na większości lekcji gapił się na naszą ławkę( moją i Agaty). czyżby mu się podobała?Jedna rzecz wydaje mi się dziwna. Oskar nie kumpluje się z żadnym chłopakiem z klasy,ani nawet z żadnym nie gada.Oni go wręcz nie obchodzą. Interesuje się tylko dziewczynami.
Na polskim Tomek zapytał, czy chcę z nim usiąść. Zgodziłam się. O wiele bardziej wolę jego towarzystwo niż teraz już nic nie gadającej do mnie Agaty.Nie wiem, czy mi się zdawało, czy to prawda, ale co jakiś czas Pan Laluś (chyba wiadomo kto to) gapił się na mnie. Mam nadzieję, że jednak tylko mi się zdawało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz